images (50)
   –   ikdienas enerģijai, prāta modrībai,  jaunībai, veselībai.
Pieci dinamiski vingrinājumi veselībai, enerģijai un spēkam. Pieci tibetieši ir vienkāršu, taču ļoti enerģizējošu jogas vingrojumu sistēma, kas radusies Himalaju kalnos. Uz Rietumiem tos 20. gadsimta sākumā atveda atvaļināts britu armijas virsnieks, kurš šos vingrojumus bija apguvis tibetiešu klosterī. Pieci tibetieši katru dienu prasa pavisam nedaudz laika un piepūles, taču tie spēj būtiski palielināt fizisko spēku un vingrumu, kā arī apziņas asumu. Pat jogas iesācēji izjutīs, kā Pieci tibetieši atraisa cilvēka ķermenī un prātā apslēpto enerģiju. Regulāra šo vingrojumu veikšana mazina muskuļu stīvumu un nervu spriedzi, uzlabo elpošanu un gremošanu, veicina kardiovaskulārās sistēmas darbību un ved uz dziļu relaksāciju un labbūtību (no Kristofera S. Kilema grāmatas Pieci Tibetieši).Joga un regulāra Piecu Tibetiešu izpildīšana palīdz stāties pretī  dzīves izaicinājumam. Palīdz pārvarēt ikdienas rutīnu un noteiktos dzīves apstākļus. Tā iededz uguni ķermenī un prātā , ved pie līdzsvarotības un gudrības.  Piecu Tibetiešu izpildes laikā tiek līdzsvarota un harmonizēta čakru sistēma.
Ideāli būtu katru no Pieciem Tibetiešiem izpildīt 21 reizi, bet  ne vairāk. Tomēr iesācējiem un tiem , kas pārtrauc šo vingrinājumu kompleksu pildīt būtu jāsāk atkal no sākuma-  ar minimumu , tad pamazām liekot klāt  noteiktu skaitu vingrojumu katru dienu, un bez pārtraukuma katru dienu tos izpildot līdz atkal sasniegts skaits  – 21 (ieteikuma neievērošana var novest pie veselības traucējumiem)
5-tibetan-rites
Autors dagnija